1. Jaký je rozdíl mezi nákupem od Autorizovaného prodejce a od Vás?

Žádný, vozy jsou stejné a mají stejnou garanci. Rozdíl je v tom, že vůz nenakupujete v prostředí Showroomu vystavených vozidel a tím pádem je garantována nižší cena.

2. Mohu vůz vidět předtím než jej zakoupím?

To bohužel není možné. Jelikož ceny, za které jsou vozy prodávány jsou co nejnižší, aby byla umožněna atraktivita nákupu. Pronájmem prostor pro vystavení vozů a dalším personálem by cena musela být zákonitě vyšší.

3. Musím uhradit celý vůz předem?

Ne, klient uhradí jen zálohu pro objednání vozu, ve výši 10 % z ceny vozu – u dražších vozů(nad 1.mil.Kč) je záloha vyšší. Po příjezdu vozu do ČR, klient při převzetí vozu uhradí zbytek kupní ceny.

4. Jak dlouho trvá dodání vybraného vozu?

Jestliže je vůz skladem, maximálně deset pracovních dnů – dle náročnosti dopravy z dané destinace.

5. Kde si mohu vůz převzít?

V naší provozovně (viz kontakty) nebo Vám vůz může být dodán na Vámi zvolené místo, ale v tomto případě musí být kupní cena vozu uhrazena předem v plné hodnotě + dopravné na Vaši adresu. Vozy jsou přepravovány jen odtažným vozem – ne po vlastní ose!

6. Jaké dokumenty obdržím s vozem?

Originální servisní knížku, fakturu daňový doklad, přejímací protokol a COC k registraci vozidla.

7. Můžete mi vůz přihlásit?

Ano, jestliže trvalým bydlištěm spadáte pod hl. m. Praha nebo Prahu západ či Prahu východ.

8. Můžete mě vozidlo pojistit?

Ano, jsme partnerem Generali pojišťovny.

9. Můžete mě sjednat leasing nebo úvěr?

Ano, jsme partnerem ČSOB leasing a.s. – při volbě nákupu leasingem nebo úvěrem je potřeba při platbě zálohy zároveň dodat podklady pro schválení leasingu nebo úvěru – bez schválení leasingové nebo úvěrové smlouvy leasingovou společností nebude vůz objednán!

10. Můžu si k vozu u Vás objednat doplňky?

Ne, některé doplňky jako koberce, plastové rohože do kufru jsme schopni zajistit, ale náročnější doplňky si můžete objednat a nechat namontovat v Autorizovaném servisu, který Vám případně můžeme doporučit.

11. Co mám udělat pro objednání vozu?

Telefonicky nebo mailem si ověřit jestli je Vámi vybraný vůz k dispozici. Poté si sjednat osobní schůzku na které s Vámi bude sepsána kupní smlouva (vše je také možné vyřešit prostřednictvím e-mailu) a uhradit danou zálohu k objednání: veškeré platby lze hradit pouze převodem na účet firmy Rypar, s.r.o.